پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 226442
مشکل ترافيک در ثبت نام اينترنتي سرشماري بزودي حل مي شود
تاریخ انتشار : 1395/07/04 17:27:07
نمایش : 1285
معاون مرکز آمار ايران گفت: اين اخطارها کاملا عادي است و زماني که حجم ترافيک از حد معمول بالاتر مي رود پيغامي مبني بر تکميل بودن ظرفيت نمايش داده مي شود.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، زاهديان معاون مرکز آمار ايران در گفتگو با خبرنگار اقتصاد و انرژي گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران جوان،با اشاره به استقبال مردم از طرح سرشماري اينترنتي گفت:اين امر موجب شده تا ترافيک مراجعه به سايت افزايش يابد؛ که با برنامه ريزي هاي صورت گرفته به دنبال رفع اين مشکل هستيم.
وي در پاسخ به اين پرسش که مشکل اصلي ترافيک سايت از کجا نشات مي گيرد، اظهار کرد: اين اخطارها کاملا عادي است و زماني که حجم ترافيک از حد معمول بالاتر مي رود پيغامي مبني بر تکميل بودن ظرفيت نمايش داده مي شود تا از اين طريق سرعت ثبت نام  براي افرادي که در صفحات مربوطه هستند کاهش پيدا نکند.

زاهديان گفت:بخشي از پيام هاي خطا مربوط به نرم افزارهاي است که تحت تاثير  ترافيک بيش از حد نمايش داده مي شود که در کل اين خطا ها چندان کليدي به حساب نمي آيد.
 
معاون مرکز آمار ايران درخصوص عمده مشکلات سايت سرشماري گفت: مشکل خاصي دراين زمينه وجود ندارد و فقط در روزهاي اول اين ترافيک مشاهده مي شود.

زاهديان در ادامه عنوان کرد: اگر غير از ساعات اداري براي ثبت نام مراجعه شود حجم مراجعات پايين تر آمده و مشکلي وجود ندارد.

زاهديان ادامه داد: 400  هزار خانوار در 24 ساعت گذشته توانستند در وبگاه سرشماري ثبت نام کنند اين درحاليست که 30 هزار خانوار ثبت نام خود را بصورت کامل انجام داده و توانستند کد آماري دريافت کنند.
 
وي در خصوص ارتباط ثبت نام سرشماري با حذف يارانه گفت: ثبت نام اينترنتي ربطي به حذف يارانه ها ندارد چرا که در ماده  7قانون مرکز آمار آمده است که خروج داده هاي بدست آمده از مرکز آمار جرم است.
 
زاهديان در پاسخ به اين پرسش که مهمترين اولويت برنامه مرکز آمار در سال اقتصاد مقاومتي چيست تصريح کرد: بزرگترين بحث اين است که شيوه سرشماري را اصلاح کنيم اين درحاليست که از 65 هزار مامور آمارگيري بعد از استفاده از اينترنت و تبلت اين رقم به 25 هزار مامور رسيده که اين امر مي تواند گام بزرگي در سال اقتصاد مقاومتي باشد.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html